www.defensarural.org

¡Que los BURROS no tracen los caminos!
Fecha actual Mar Dic 10, 2019 5:02 am

Todos los horarios son UTC+01:00

Nuevo tema  Responder al tema  [ 10 mensajes ] 
Autor Mensaje
MensajePublicado: Lun Abr 06, 2009 7:49 pm 
POSICIÓN DE LA AGRUPACIÓN DEL PAS DE XIXÓN ANTE EL CASO BLANCO

Hace más de dos semanas los ciudadanos conocimos el inaceptable caso del pelotazo urbanístico del arquitecto municipal Ovidio Blanco en una finca en Cabueñes, afectada por el Plan del Muro de Cabueñes.
Desde el Partíu Asturianista creemos que es inadmisible e inaceptable que un funcionario pagado por todos los gijoneses utilice un puesto público para lucrarse de una manera tan clara.

Esta claro que la Fiscalía tiene que actuar, pero el Ayuntamiento tendría que hacer algo, tendría que irse gente, porque hay cierta responsabilidad en el Ayuntamiento, fueron ellos los que nombraron a este señor en ese cargo, con las consecuencias que ha tenido.

Creemos, desde la Agrupación del PAS de Xixón, que es necesario que se depuren responsabilidades en el Ayuntamiento y en el equipo de gobierno.
En primer lugar por vergüenza debería dimitir el Señor Pedro Sanjurjo, responsable de Urbanismo por las declaraciones hechas tras destapar el caso, la reacción que tuvo negándolo y cambiando de opinión continuamente.

En segundo lugar, es intolerable que un teniente de alcalde tache de malos ciudadanos a los vecinos, el señor Sariego practica (como es de costumbre) la chulería política, algo que no puede hacer una figura pública, que recibe un sueldo de esos ciudadanos y todavía se cree que tiene autoridad para decidir quien es malo o buen ciudadano.
Señor Sariego, los vecinos y el PAS seguiremos denunciando los casos de corrupción porque no tragamos con las injusticias ni con su régimen de la inoperancia y la negligencia instalado en Xixón desde hace treinta años.
Señores del Ayuntamiento aclaren el caso (aunque ya va a ser difícil por el error técnico de las grabaciones en la Comisión de Urbanismo), digan la verdad y quien se tenga que ir que se vaya.

Esto es un reflejo de 30 años de la política de la mentira y falsedad del PSOE e IU en Xixón, aparte del caso Ovidio Blanco. Por ello, desde el PAS, llamamos a los vecinos a moverse, a no quedarse cómodos en el silencio, a decirles a la corporación que espabile.
Animamos a los xixoneses a dar un soplo RENOVACIÓN a estos políticos tristes que lo único que les importa es enriquecerse, su puesto y su negocio.

Agrupación del PAS de Xixón

Asunto:
MensajePublicado: Mar Abr 07, 2009 12:56 am 
:twisted: ¿QUE TAMOS YA EN CAMPAÑA?, ONDE TABAIS CUANDO LES MARCHES VERDES YO NON VOS VI PER NINGUN LLAU.

Asunto:
MensajePublicado: Mié Abr 08, 2009 7:22 am 
Si que tas guapu, manín! munudu empeñu en decir bobaes! En les marches no había partíos.
Y de paso recuérdote que xente de esti partíu escribió bien de coses contra el pgou.

MensajePublicado: Vie Abr 10, 2009 2:24 am 
:evil: LOS QUE TAIS EMPEÑAOS EN DECIR BOBAES SOIS VOSOTROS EN CUANTU SE VOS PRESENTA LA OPORTUNIDA AHI TAIS A FACER CAMPAÑA, DICESME TU, QUE EN LES MARCHES VERDES NON HABIA PARTIOS, POS QUE YO SEPA EL PP TOMO PARTE EN ESI TEMA, Y TUVO EN LES MARCHES APOYANDO EN LA CAI, ASINA TAMBEN TUVO ALGUN SINDICATU QUE OTRU, DICES QUE NON TABAIS EN LES MANIFES EN TOS QUE TABAIS DENTRU´L AYUNTAMIENTU DORANDOI LA PILDORA A GÚELITA, CUANDO SE TRATA DE ARAÑAR UN VOTU ENSEGUIDA RECURRIS AL INSULTU, QUE TAS LLAMADOME BOBU? POLLIN. PAEZME A MI QUE EN ESTI PARTIU QUE DICIS LLAMASE ASTURIANISTA TAIS EMPEZANDO A TIRAR LOS PEOS MAS ALTOS QUE´L CULO. ¡HALA! DIR A VENDER FABES AL BIG BEN EN BABLE. YO NON SOI PEPON Y MENOS DEL PAS, PORQUE PA LO QUE VEO YE MEXOR SER DE PACHU.

Asunto:
MensajePublicado: Vie Abr 10, 2009 9:54 am 
Mira ´Primo de Zumosol´, no te enteres o no te quies enterar. No soy del PAS ni de ningún otru, sólo soy un de la plataforma en defensa de la zona rural de Gijón que sabe bien el muchu dañu que nos fizo el PP queriendo aparentar que nos apoyaba y no faciendo na de na más que buscar foto y ver si sacaben tayá eletoral. Si ellos nos apoyasen, por poner un ejemplu, non hubiésemos tenío necesidá de trabayar como locos recoyendo firmes pa llevar nuestres propuestes al plenu municipal, que teníen concejales de sobra pa pedilu y no gastaron ningún de los dos plenos a los que tienen derechu cada añu. Y son tan listos que en esi plenu propusieron lo contrario que nosotros y votaron a favor de una cosa y la contraria.
Y en esta misma página puedes encontrar bien de escritos de Xesús Cañedo, que ye un paisanu de quitase el sombreru y non te fais idea de to lo que nos ayudó, sin sacar a relucir na del partiu en ningún momento y entendiendo nuestres crítiques al comportamientu de los políticos.
Non te digo más, que no merez la pena, que apuesto algo a que el que taba encantau con munchu suelu urbanizable pa facer negociu con ello a costa fastidiar la zona rural yeres tú, que eso yera lo que también quería el PP, na distinto que PSOE-IU y lo contrario que nosotros.

Asunto:
MensajePublicado: Sab Abr 11, 2009 12:11 am 
:evil: VOY DICITE SE DE MUNCHOS DE LA FAMOSA PLATAFORMA QUE DE AQUELLA DIBEN A LES MARCHES, EN EL FONDU DESEABEN QUE TOU FUERA EDIFICABLE PA ESPECULAR, O TU SI TES UN CACHU GÜERTA EN PROTECCION PAISAJISTICA QUE VAL POCO NON DIBES A ESPECULAR CON LA GUERTUCA, LA HUBIREN FECHU EDIFICABLE, QUE ME VAS DECIR QUE TU NON. LO DE LA PLATAFORMA YE UN CAMELO YO FUI A CONCENTRACIONES PA APOYAR VECINOS QUE TABEN CASI DESAMPARAOS Y SIEMPRE TABAMOS LOS MESMOS, ONDE TA LA PLATAFORMA QUE NON SE LA OYE RESPIRAR NA MAS QUE EN ESTI FORO, Y EN EL CARTEL QUE HAY EN LOS PUYOS, YO FAE UNOS CUANTOS AÑOS MONTE CON OTRA XENTE UNA COSA QUE SE LLAMO "SOS LLANES" Y LOS MUNIPAS DIERONME DE OSTIAS HASTA EN EL DNI POR DECIR LO QUE CREIAMOS HONESTO, NON ME HABLES DE PLATAFORMES QUE DE MOMENTO A VOSOTROS NON VOS HAN TOCAU UN PELU, NON ME HABLES DE PLATAFORMES QUE DE MOMENTO EN ESTI TEMA SOIS NOVATOS. HALA PIN UN ABRAZO, QUE SEPAS QUE EL QUE SIGUE SIN ENTERASE YES TU Y ALGUNU MAS ¿TUVISTE ALGUNA VEZ ENCHIRONAU POR MOVIDES URBANISTIQUES? ¿NO? PUES CALLA LA BOCA QUE A VECES RIOME, POR QUE NON SABEIS DE LO QUE HABLAIS, FALACIA :lol: BARATA YE LO QUE ALGUNOS TIENEN.

Asunto:
MensajePublicado: Sab Abr 11, 2009 6:04 pm 
Ta claro que lo tuyo ye mentir como un cosacu. Se quien yes y se que non fuiste a les concentraciones de la zona rural y que no tienes puñetera idea de lo que tan faciendo los que siguen trabayando en defensa de la zona rural. También se porque lo dijiste tu, que quies quedate con un pasu que ye de toos. No merez la pena facete casu.

Asunto:
MensajePublicado: Sab Abr 11, 2009 10:01 pm 
:evil: NON QUERIA LLEGAR HASTA AQUI PERO VOY DICITE QUE YES UN BABAYU Y DE QUE NON FUI A LES MARCHES HAS DE MIRALO BIEN PUES FAI DOCUMENTOS FOTOGRAFICOS DEL COMERCIU QUE LO DEMUSTREN, POR OTRU LLAU NON QUIERO QUEDAME CON NA QUE NON SEA MIU, PERO PA RECLAMAR LO PRIMERO QUE HAY QUE TENER YE PAPELES QUE LO JUSTIFIQUEN Y SI NO REMITISE AL DERECHU CONSUETUDINARIU ASTURIANU, SABES LO QUE TE DIXO AMIGUIN QUE DAME LA IMPRESION QUE TAS ESCOCIU, LA XENTE COMO TU SIEMPRE VAIS MIRANDO PA TRAS PORQUE GÚELEVOS A QUEMAO, LO QUE NON SE PUE IR YE AMENAZANDO CON ESCOPETES Y CON FESORIES QUE DE ESO HAY MUCHA COSTUMBRE, HAY QUE DIR CON PAPELES QUE YE LO QUE VAL SABES LO QUE TE DIGO CHAVAL, QUE YO SE ONDE VIVES Y ONDE TRABAYES, ESCUENDE UN POCU LA IP DEL ORDENADOR QUE SE TE VE UN MONTON HALA CHAVAL A RASCALA CAMPEON¡ LISTO! NON QUERIA SUBIR EL TONO PERO EN VEZ DE MANDATE UN SALUDO, QUE TE DEN AMIGUIN.

Asunto: Rempuesta
MensajePublicado: Lun Abr 13, 2009 7:16 pm 
Estimáu foreru:
Claro que nel PAS tamos de campaña. Tamos de campaña continuamente, los cuatro años. Tamos de campaña porque creemos que ye necesario (nun ye solo colgar cartelos una vegada cada cuatro años y recoyer el votu) por munchos motivos ente ellos ta el facer política escontra la mentira, la corrupacion y el engañu a los que tan habitualmente nos tienen acostumbraos los políticos del PSOE, el PP e IU.
Apoyamos les revindicaciones de los vecinos de la Zona Rural de Xixón contra el PXOU, y claro que ye importante manifestase na cai coles Marches Verdes – que fueron un ésitu, por ciertu-, pero eso nun ye too.
Salir a manifestase ta bien, pero cuando lleguen les eleiciones hai que da-yos duro. Hai que da-yos un soplu de renovación a estos políticos, un puñetazu enriba la mesa por parte de los vecinos y esto solo ye posible colos votos de los ciudadanos pa desterrar a estos políticos anclaos al puestu. Hai que da-yos onde se-yos pue ganar y eso ye nes urnes, onde nun puen seguir mas tiempu.
Continuaremos luchando por buscar el cambio, la renovación política. Instiremos en denunciar públicamente estos casos de sinvergüencería política del réximen del PSOE e IU. Y deberíemos (repito) facelo tolos ciudadanos coles armes de la democracia, ye decir col votu y nun volver a repetir cuando haya que votar.
Seguiremos faciendo campaña contra la corrupción, contra la mentira y l’engañu.
Seguiremos trabayando contra estos políticos qu’anteponen su negociu a los intereses de los vecinos, ninguneaos por parte de l’Ayuntamientu como por exemplu ne casu inadmisible del PXOU de Xixón.
Seguiremos defendiendo el patrimoniu natural de Xixón y d’Asturies contra su destrucción y contra la especulación urbanística.
Seguiremos denunciando públicamente los escándanlos urbanísticos de PSOE, PP ya IU n’Asturies.

Munches gracies a defensarural por dexanos públicar esta nota nel so foru. Gracies a los foreros, a los que lleeron la nota y a los que respondieron.

¡CON OVIDIO, CHURRUCA Y ARECES, ASTURIES DESAPARECE!

Asunto:
MensajePublicado: Lun Abr 13, 2009 10:40 pm 
:evil: ESTIMAU ASTURIANISTA:
SIENTO VERGUENZA DE MI MISMU POR LES PALLABRES QUE HUBIESE PODIU ESCRIBIR EN ESTI FORU, DIJE HA ESI CHAVAL LO QUE NON SENTIA, Y YE VERDA TES RAZON TENEMOS QUE LLUCHAR TOOS Y TOES PER LA NUESTRA TERRA, EN EL AÑU 90 ERAMOS UNOS POCOS XOVENES LOS QUE TABAMOS SUFRIENDO AMENACES PER PARTE DE LES FUERCES VIVES DE LA VILLA DE LLANES, AMENACES INCLUSU DE MUERTE, PER ASI TOU, TIRAMOS PER LANTE, Y CONSEGUIMOSLO TOOS UNIOS, PER ESA RAZON ENCABRONEME, CUANDO ALGUIEN DIZ QUE MIENTO COMO UN COSACU, Y COSES PARECIES POR QUE UNA COSA YE DIR A UNA MANIFA CON 10000 PERSONES APOYANDOSE UNOS A OTROS, Y, OTRA COSA YE QUE EN LLANES TOU EL MUNDU SABIA QUIENES ERAMOS, Y ASI TOU, FECHAMOS UN PLAN URBANITICU EN BAXU.
PIDOI PERDON AL INVITAU Y TOOS LOS QUE PUDIEREN SENTISE MOLESTOS CON LES MIS FORMES. SIENTOLO DE VERDA.
SOLO VOY PEDIVOS UN FAVOR, QUE NON SEAMOS 4 PA 4000, SINO 4000 A POR TOES, PIENSO AGORA QUE PICANOS ENTRE NOS, NOS FACE FLACU FAVOR. REMITOME A LO ANTERIOR PIDO DISCULPES.

Nuevo tema  Responder al tema  [ 10 mensajes ] 

Todos los horarios son UTC+01:00