www.defensarural.org

¡Que los BURROS no tracen los caminos!
Fecha actual Lun Dic 16, 2019 4:38 am

Todos los horarios son UTC+01:00

Nuevo tema  Responder al tema  [ 3 mensajes ] 
Autor Mensaje
 Asunto: LES ELECCIONES
MensajePublicado: Mié Mar 26, 2008 2:02 am 
:twisted: SOLO UNES PALLABRES: ADEMAS DE DANOS POL SACU PA ENCIMA VOLVEIS A VOTALOS Y PA MAS INRI SUBEN EN LA ZONA RURAL, YA LO DIZ EL REFRAN: "EL BURRU SOLO APRENDE A BASE DE HOSTIAS" EN TOS A MI QUITASTEISME LA CARTERA CUANDO TO ESTI ROLLU DE LA MARCHA VERDE AGORA ENTIENDO PORQUE LES ASOCIACIONES NO INCIDIERON EN LA REMEMORACION DE LA MARCHA VERDE, TENIEN EL VOTU VENDIU.

Asunto:
MensajePublicado: Mié Mar 26, 2008 9:56 am 
No son les asociaciones les que voten, ni son les asociaciones les que fueron a les marches, son les persones y paez que hay bien de elles que sin tar de acuerdu con lo que tan faciendo vótenlos igual, como si creyesen que ye lo menos malo.Igual algunos hasta creen que Zapatero ye distinto de lo de aquí.
Y les asociaciones no son ni más ni menos que persones, que muches veces hasta consienten tar representaes por gente que va a lo suyo y usa la asociación pa sus intereses antes que ocupase de los problemas de los vecinos.

Asunto: YA LO SE NIN
MensajePublicado: Dom Mar 30, 2008 10:45 pm 
:twisted: YA LO SE NIN, QUE SON LES PERSONES LES QUE VOTEN, PERO NON ME DIRAS QUE LES ASOCIACIONES NON TIENEN PARTE DE CULPA DESPUES DE INCITANOS A DIR PA RESOLVER LOS PROBLEMES DE ALGUNOS VECINOS, YO EN MI CASU FUI A APOYAR, Y, A MI EL NUEVU PLAN BENEFICIAME PERO AL VER LA INXUSTICIA TAN GRANDE QUE SE DIVA COMETER CONTRA LOS VECINOS DE LES PARROQUIES FUI A APOYALOS, Y YE MAS, SALI EN LOS VIDEOS DE SEGURIDAD CIUDADANA Y EN FOTOGRAFIES, Y ASI TOU, TUBE LOS SANTOS COJONES DE NO VOTALOS, AL CONTRARIU QUE OTROS QUE ENCIMA DE DAYOS POL CULO, ENCIMA VAN Y LOS VOTEN, DE VERGUENZA COMO PA FIASE DE UN VECIN, DEMENCIAL.( PIDO DISCULPES AL MODERADOR PERO HE TENIDO UN CALENTON Y LES COSES HAY QUE DECILES QUE SE ENTIENDAN POS LUEGO VIENEN LES MALES ENTENDEDERES).

Nuevo tema  Responder al tema  [ 3 mensajes ] 

Todos los horarios son UTC+01:00